تحصیل در آمریکا - بهترین دانشگاه‌های آمریکایی در اروپا

برای مشاوره

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با ۱۵۶۹ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

مشاوران شریف از 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی شما هستند. (حتی ایام تعطیل)

بهترین دانشگاه‌های آمریکایی در اروپا

 

در اروپا دانشگاه هایی وجود دارد که در اصل زیر شاخاه ای از دانشگاه های امریکاست. به طوری که قوانین اجرایی آن ها نیز از همان قوانین دانشگاه اصلی که در امریکاست تبعیت می کند. البته زبان تدریس در این دانشگاه ها به زبان انگلیسی است. مدارکی که این دانشگاه ها برای دانشجویان صادر می شود دارای اعتبار بالایی است به خصوص در کشور امریکا و افراد می توانند با پایان تحصیلاتشان و اخذ مدرکشان به راحتی در امریکا وارد عرصه های کاری شوند، همچنین برای کسانی هم که کی خواهند ادامه تحصیل دهند دانشگاه مبدا به راحتی آن ها را جذب می کند.

دانشگاه جان کابوت (JCU)- رم، ایتالیا

دانشجویانی که در این دانشگاه در حال تحصیل هستند از کشور های مختلفی به ایتالیا آمده اند تا هم بتوانند از سطح بالای دانشگاه های امریکایی بهره مند شوند و هم در کشور زیبای ایتالیا تجربه زندگی جدیدی را به دست آورند. این دانشجویا از حدود 50 کشور جهان هستند که در کلاس های 15 نفره این دانشگاه در حال تحصیل هستند. با توجه به این ظرفیت اندک اساتید دانشگاه برای رسیدگی به تمام دانشجویان وقت لازم را دارند. در این دانشگاه رشته هایی مانند مدیریت بازرگانی، تاریخ هنر، روابط بین‌الملل و رشته مطالعات ایتالیا در مقطع کارشناسی ارائه می‌شوند.

دانشگاه بین‌المللی ریچموند – لندن، انگلستان

این دانشگاه در انگلستان دارای دو شعبه است که هرکدم از آن ها در یکی از بهترین شهر های انگلستان قرار دارند. دانشگاه های ریچموند هیل و کینگستون دو شعبه این دانشگاه در انگلیس است.دانشجویان زیادی در این دانشگاه ها جمع شده اند و مدرکی که پس از پایان تحصیلاتشان دریافت می کنند مورد تایید انگلستان و امریکا قرار می گیرد که باعث افزایش اعتبار این مدارک می شود. در این دانشگاه رشته هایی مانند مدیریت بازرگانی، تاریخ هنر، روابط بین‌الملل و رشته مطالعات ایتالیا در مقطع کارشناسی ارائه می‌شوند.

دانشگاه آمریکایی پاریس (AUP)

این دانشگاه در شهر پاریس فرانسه قرار دارد. در این دانشگاه دانشجویان باید در حالی که مشغول گذراندن دروس اختصاصی خود هستند، دروس عمومی را نیز بگذرانند که این سیستم اموزشی علوم پایه است. در این دانشگاه رشته هایی مانند روابط عمومی، سیاست بین‌الملل، مطالعات فرانسه و زبان‌های مدرن ارائه می شود.

کالج فرانکلین در سوئیس

این دانشگاه توسط بنیامین فرانکلین سفیر امریکا در اروپا در کشور سوئیس و در استان تیسنو نام گذاری شد. مردم این منطقه گویشی ایتالیایی دارند. در این دانشگاه دانشجو ها می توانند در سفر هایی که توسط دانشگاه مشخص شده شرکت کنند و دو هفته را  در این سفر ها سپری کنند. در این دانشگاه رشته هایی مانند مدیریت بین‌الملل، روابط بین‌الملل، بانکداری و مدیریت مالی بین‌الملل ارائه می شوند.

کالج آمریکایی یونان (ACG)

این کالج در اطراف شهر آتن یونان قرار دارد و در سال 1875 در زمینی به وسعت 64 هکتار تاسیس شد. مدارک تحصیلی دانشجویانی که از این دانشگاه فارغ التحصیل شده ان مورد تایید دانشکده ALBA و دانشکده هنر ACG است. این دانشگاه دارای 32 رشته در مرحله مقدماتی در گروه های علوم پایه و بازرگانی، و 21 رشته در مقطع کارشناسی است.

به جز این دانشگاه ها دانشگاه های دیگری نیز در اروپا وجود دارند که شعبه ای از دانشگاه های امریکایی هستند. اما نکته مهم این است که شما برای انتخاب هر دانشگاه باید شرایط زندگی خود را بسنجید سپس برای ادامه تحصیل اقدام نمایید.

برای تحصیل در دانشگاه های آمریکا باید علاوه بر اطلاع از رتبه بندی دانشگاه ها باید مدارک لازم مانند رزومه تحصیلی و انگیزه نامه تحصیلی و نحوه ارسال مدارک را دانست. برای اطلاع از تمامی این مدارک و روند اپلای و چگونگی تهیه مدارک لازم باید با مشاوران شریف همراه شد تا به شما تمامی این مراحل را در کمترین زمان ممکن و با صرف کمترین زمان بیاموزند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.