نتایج نمونه دولتی آذربایجان شرقی 96-97 - ششم و نهم

برای مشاوره اطلاع از نتایج نمونه دولتی

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با ۱۵۶۹ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

مشاوران شریف از 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی شما هستند. (حتی ایام تعطیل)

نتایج نمونه دولتی آذربایجان شرقی 96-97 - ششم و نهم - 217.219.129.37:8010

آزمون نمونه دولتی به صورت منطقه ای برگزار می گردد و نتایج آن نیز از طریق سایت های استانی اعلام می گردد.
نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی و اسامی پذیرفته شدگان هر واحد آموزشی مطابق با اعلام پایگاه خبری مشاوران شریف و با توجه به سال های قبل برای پایه های ششم و نهم اواخر تیر ماه از طریق پرتال آزمون نمونه دولتی استان آذربایجان شرقی اعلام می گردد.
" برای کسب اطلاع از نتایج آزمون نمونه دولتی می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید "
 

 
نکات:
1-    برای کلیه داوطلبانی که در آزمون پذیرفته نشده اند، کارنامه ای شامل تعداد پاسخ های صحیح و غلط ، نمره کسب شده در هر درس ، تراز دانش آموز و تراز آخرین فرد قبول شده در مدرسه مورد نظر در سایت مربوطه قرار می گیرد.

2-    دانش آموزانی که در آزمون یک مدرسه پذیرفته می شوند ، مجاز به ثبت نام در دیگر مدرسه های نمونه دولتی نمی باشند و هیچ گونه درخواستی برای انتقال و جابجایی پس از اعلام نتایج پذیرفته نخواهد شد.

3-    آخرین مهلت ثبت نام برای قبول شدگان در آزمون نمونه دولتی در مدارس 10 روز پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی می باشد و بعد از آن لیست ذخیره اعلام می گردد.

4-    دانش آموزان همزاد می توانند با کسب 80 درصد نمره قبولی وارد مدارس نمونه شوند.
اگر برای اطلاع از نتایج آزمون نمونه دولتی 96 – 97 ، مشاهده و دریافت کارنامه ، برای اعتراض به نتیجه آزمون با مشکل مواجه شدید و یا برای ثبت نام پذیرفته شدگان در مدارس سوالاتی دارید یا میخواهید از اسامی پذیرفته شدگان ذخیره مطلع شوید ، می توانید از سراسر کشور با مشاوران شریف با شماره 9099071569 از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید.

برای کسب اطلاع از اخبار نمونه دولتی و زمان دریافت کارت ورود به جلسه و نتایج آزمون نمونه دولتی عضو کانال تلگرامی نمونه دولتی شوید
برای عضویت کلیک کنید

منبع: نتایج نمونه دولتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.