کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 96-97 - سامانه دریافت

برای اطلاع شما دانش آموزان و اولیاء گرامی از نحوه ی دریافت کارت ورود به جلسه به توضیحاتی در این زمینه می پردازیم. در آخر اگر در این مورد سوالی داشتید یا برای دریافت کارت ورود به جلسه با مشکلی مواجه شدید؛ می توانید با مشاوران ما با شماره ی 9099071569 از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید.

 
برای کسب اطلاع از آخرین اخبار آزمون نمونه دولتی می توانید عضو کانال تلگرامی نمونه دولتی
 شوید
برای عضویت کلیک کنید.
 
 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی
از آنجا که آزمون نمونه دولتی به صورت استانی برگزار می گردد و تاریخ دریافت کارت نیز برای همه ی استان ها یکسان نیست. ولی به طور معلوم زمان دریافت کارت از ده روز قبل از آزمون شروع شده و تا روز قبل از امتحان ادامه دارد. مجددا تاکید میکنیم که این زمان برای هر استان ممکن است متفاوت باشد، برای مثال برای استان همدان تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی برای پایه ششم از 27 خرداد تا 4 تیر ماه می باشد و برای پایه نهم از تاریخ 3 تیر تا 8 تیر ماه می باشد؛ ولی برای استان یزد، برای هر دو پایه تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی از تاریخ 29 خرداد تا 5 تیر ماه می باشد. برای اطلاع دقیق می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.
 
نحوه ی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی
نحوه دریافت کارت ورود به جلسه برای بیشتر استان ها به صورت اینترنتی و از طریق سامانه همان استان صورت می پذیرد. اما برخی از استان ها کارت ورود به جلسه را در مدارس محل تحصیل فعلی دانش آموزان توزیع می کنند و برای دریافت کارت باید به مدرسه مربوطه مراجعه کنید.
تطبیق مشخصات کارت و مهر کردن کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی
پس از دریافت کارت ورود به جلسه باید مشخصات روی کار را بررسی کنید و در صورت مغایرت به آموزش و پروش منطقه برای اصلاح کارت مراجعه کنید. همچنین در بعضی از استان ها لازم است تا چس از پرینت کارت ورود به جلسه به مدرسه محل تحصیل فعلی مراجعه کنید و کارت را با مهر مدرسه ممهور کنید.
نکته قابل ذکر :
برای برخی از استان ها دانش آموزان پایه ششم و پایه نهم باید کارنامه قبولی خرداد ماه خود را نیز به مسئول توزیع کارت تحویل داده و یا با خود سر جلسه آزمون همراه داشته باشند.
 

سامانه های دریافت کارت جلسه نمونه دولتی
سامانه های استانی در زیر برای دسترسی شما دانش آموزان و اولیاء قرار داده شده است،
برای دریافت کارت آزمون نمونه دولتی روی نام استان خود کلیک کنید:


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.